Frukostklubben: Nätverka med MiM om marknadsföring pre- och post Corona.
Denna frukostklubb kommer att ha formatet av en digital nätverksträff, där vi i break-out rooms talar om hur ni har anpassat er marknadsföring under det senaste året. Och…
Denna frukostklubb kommer att ha formatet av en digital nätverksträff, där vi i break-out rooms talar om hur ni har anpassat er marknadsföring under det senaste året. Och…
Är det egentligen värt att lägga tid och pengar på en marknadsundersökning? Räcker det med bondförnuft och erfarenheter? Vad är skillnaden på en stor och en liten undersökning?…
Bergendahls Food är en bred aktör inom svensk dagligvaruhandel inom både detalj- och partihandel med en marknadsandel på cirka 7 %. 1993 slogs dörrarna upp för den första…
I föreläsningen How to kill creativity or how to get the most out of your creatives, kommer Elisabeth Björkbom att inspirera er till att bli en bättre design- och…
Välkommen till en morgon där Peter Lübeck berättar om spelbranschens utveckling och förutsättningar i regionen. Peter Lübeck är vd på Game Habitat, en regional intresseorganisation som verkar för…
Att rekrytera rätt medarbetare är avgörande – det håller de flesta med om. Men vad ska man tänka på när man vill vända sig till den som söker…
Att 2020 inte gick som planerat är minst sagt en underdrift. Vi var många som fick tänka om kring sådant vi tidigare tagit för givet: som formen för…
Vi nås av en stor mängd reklambudskap varje dag, både som privatpersoner och i vår yrkesroll. När det gäller marknadsföringskampanjer är det många olika lagar som behöver finnas med…
Att arbeta hemma innebär utmaningar, särskilt med tanke på att många av oss behöver skapa nya rutiner. Förmodligen vill du också kunna lämna arbetet när kontorstiden är över,…
Inget kvar att ladda.