Webinar

Frukostklubben: Marknadsföringens juridik – vad gäller egentligen?

Vi nås av en stor mängd reklambudskap varje dag, både som privatpersoner och i vår yrkesroll. När det gäller marknadsföringskampanjer är det många olika lagar som behöver finnas med…

Halloween på Tivoli 2016

Frukostklubben: Tivoli – året om

Från att ha varit en sommarattraktion har Tivoli blivit en aktivitet för alla säsonger: från påskfirande till julmarknad. Denna morgon får vi besök av Kenneth Madsen, Head of Digital,…

Martin Lucander på Aspekta föreläser om hållbarhetskommunikation och förtroendekapital

Frukostklubben: Hållbarhetskommunikation och förtroendekapital

Att en organisation bedriver ett proaktivt och strategiskt hållbarhetsarbete är till stort värde för miljön, samhället och människor. Men hur kan organisationen själv dra nytta av sitt arbete?…

Maria Karlsson Hildegun

Lunchklubben: Linkedin för alla

LinkedIn närmar sig 700 milj aktiva användare världen över och är nu, mer än någonsin en viktig plattform för professionellt nätverkande. Men det handlar inte enbart om att…

Graffman_Östberg

Frukostklubben: På spaning efter den tid som kommer

All form av framtidsspaning måste börja här och nu, men många av de antaganden som görs om samtiden är tvivelaktiga. Om man misstolkar samtiden hur kan man då säga…

Malin-Larsson

Webinar: AI – möjligheter och risker

AI är inte framtid. AI är här och nu. Nyfiken på möjligheterna och riskerna med Artificiell Intelligens? Artificiell Intelligens är en samlingsterm för datasystem som kan känna av…