Frukostklubben

Frukostklubb: Alla snackar om AI, men vad betyder det för oss?

Alla snackar om AI, men vad betyder det för oss? – Vad kan generativ AI göra för oss marknadsförare och kommunikatörer? Som marknadsförare och kommunikatörer står vi i…

Frukostklubb: Hur marknadsför man ett massmedie?

Hur bygger en av Sveriges största mediekanaler upp sin strategi för att nå fler – och samtidigt locka en yngre publik? Ta del av en spännande insyn i…

Frukostklubb: Behöver ett universitet i Sverige marknadsföra sig internationellt?

Behöver ett universitet i Sverige marknadsföra sig internationellt?Och i så fall, hur gör man det? Maria Lindblad jobbar som gruppchef för Internationell marknadsföring och rekrytering vid Lunds universitet.Hon…

Frukostklubb: Best of Cannes 2024

”Det kostar att vara tråkig” Med Best of Cannes 2024 hyllar vi kreativiteten och inspireras av årets Cannes Lions Festival of Creativity tillsammans med Ulla-Karin Barrett, varumärkesstrateg. ”Det…

Frukostklubb: Framtidens kommunikation & marknadsföring

Hur kommer kommunikation och marknadsföring att se ut framöver? Ny teknik kommer till oss snabbare än vad de flesta hinner med att ta in och som fått oss att…