Frukostklubb: Alla snackar om AI, men vad betyder det för oss?
Alla snackar om AI, men vad betyder det för oss? – Vad kan generativ AI göra för oss marknadsförare och kommunikatörer? Som marknadsförare och kommunikatörer står vi i…
Alla snackar om AI, men vad betyder det för oss? – Vad kan generativ AI göra för oss marknadsförare och kommunikatörer? Som marknadsförare och kommunikatörer står vi i…
29/1 besöker vi IKEA på Fabriken i Hyllie Lisen Wirén, Programansvarig, kommer att berätta om IKEA’s globala satsning IKEA Social Entrepreneurship.Det är en global satsning från IKEA som…
Hur bygger en av Sveriges största mediekanaler upp sin strategi för att nå fler – och samtidigt locka en yngre publik? Ta del av en spännande insyn i…
Behöver ett universitet i Sverige marknadsföra sig internationellt?Och i så fall, hur gör man det? Maria Lindblad jobbar som gruppchef för Internationell marknadsföring och rekrytering vid Lunds universitet.Hon…
”Det kostar att vara tråkig” Med Best of Cannes 2024 hyllar vi kreativiteten och inspireras av årets Cannes Lions Festival of Creativity tillsammans med Ulla-Karin Barrett, varumärkesstrateg. ”Det…
Danish Marketing Association anordnar årligen en stor digital konferens i Köpenhamn. Den är helt på engelska. Då vi har inlett ett samarbete med dem så kan vi ,…
Välkommen till höstens upplaga av Internet i fokus, södra Sveriges äldsta och största event inom AI, SoMe, E-handel, SEO & Digital Marknadsföring i helhet. Inspiration & kunskap hela…
Anna Nordström Carlsson om att bygga ett starkt varumärke på och utanför planen – hur kan Malmö FF bygga vidare på det fantastiska engagemanget och hur ser resan…
Företagarna W. bjuder in till lunch med tema ”Att investera eller att bli investerad i?” Företagarna Öresund, Malmö, Lund bjuder oss medlemmar i MiM till ett lunchevent 15/11.…
Inget kvar att ladda.