Events

Frukostklubb: Framtidsspaning med fokus på TV branschen

Missa inte en intressant morgon med Mathias Berg, VD för TV4 Media. Mathias har gedigen erfarenhet av media och TV med över 20 år i olika roller hos…

Lunchklubb: Nätverka till havs!

Eventet är fullbokat men det finns platser kvar på väntelistan. Är du nyfiken på att se Malmö från kanalen? Vi avslutar vårterminen tillsammans med andra intresserade av marknadsföring,…

Frukostklubb: Mastering Emotional Storytelling for Maximum Impact

Fem praktiska steg för att skapa dina egna kraftfulla känslomässiga berättelser Siffror och fakta kan vara kraftfulla, men lyckas de verkligen fånga intresset och inspirera? I sitt föredrag utmanar…

IIF2024 – The Future Of Digital Marketing

Välkommen till vårens upplaga av Internet i fokus, södra Sveriges äldsta och största event inom Ai, SEO, SoMe & Digital Marknadsföring. Inspiration & kunskap hela dagen, alltid med det senaste trenderna…

Frukostklubb: Hur bygger man ett hållbart varumärke som säljer?

Välkommen till en föreläsning som kommer hjälpa dig att bygga ett varumärke som verkligen säljer! Vi är otroligt glada över att ha professor Johan Anselmsson, en expert inom…

Kallelse till Årsmöte

Torsdagen den 21:e mars är det dags för Marknadsföreningen i Malmös medlemmar att hålla årsmöte för föreningen. Samtidigt kommer årsmöte hållas för Marknadsföreningen i Malmö serviceaktiebolag.  Mötet hålls…

The content factory – Ingkas framgångssaga

Frukostklubb: The content factory – Ingkas framgångssaga Som en av IKEA största retailers (Ingka) kommer vi att introducera er till den förändringsresa, som vi påbörjade för ett par år sedan i…

Frukostklubb: Hur kommunicera i förändring?

Förändringskommunikation är mycket hett just nu. Många organisationer står inför stora förändringar kopplat till den tekniska utvecklingen med AI, hållbarhet, en svag ekonomi med vikande lönsamhet. Många företagsledningar…