Events

Frukostklubb: Behöver ett universitet i Sverige marknadsföra sig internationellt?

Behöver ett universitet i Sverige marknadsföra sig internationellt?Och i så fall, hur gör man det? Maria Lindblad jobbar som gruppchef för Internationell marknadsföring och rekrytering vid Lunds universitet.Hon…

Frukostklubb: Best of Cannes 2024

“Det kostar att vara tråkig” Med Best of Cannes 2024 hyllar vi kreativiteten och inspireras av årets Cannes Lions Festival of Creativity tillsammans med Ulla-Karin Barrett, varumärkesstrateg. “Det…

Digital Copenhagen 2024

Danish Marketing Association anordnar årligen en stor digital konferens i Köpenhamn. Den är helt på engelska. Då vi har inlett ett samarbete med dem så kan vi ,…

IIF2024 – The Future Of Digital Marketing

Välkommen till höstens upplaga av Internet i fokus, södra Sveriges äldsta och största event inom AI, SoMe, E-handel, SEO & Digital Marknadsföring i helhet. Inspiration & kunskap hela…

Företagsbesök: Arvet från varvet – Välkommen till Varvsstaden

OBS – NYTT DATUM 24:e oktober!! Välkommen på en spännande frukostföreläsning med guidad rundtur där du får lära känna Varvsstaden, ”världens kanske mest spännande stadsdel”. Varvsstaden är Kockums…

Frukostklubb: Framtidens kommunikation & marknadsföring

Hur kommer kommunikation och marknadsföring att se ut framöver? Ny teknik kommer till oss snabbare än vad de flesta hinner med att ta in och som fått oss att…

Frukostklubben: Marknadsföring & AI – trendspaning 

Vad händer när traditionell marknadsföring och Artificiell Intelligens möts? Hur kan AI förändra spelplanen för marknadsförare och vad innebär det för framtiden?  Häng med när Felix Denbratt &…