Events

Frukostklubb: Alla snackar om AI, men vad betyder det för oss?

Alla snackar om AI, men vad betyder det för oss? – Vad kan generativ AI göra för oss marknadsförare och kommunikatörer? Som marknadsförare och kommunikatörer står vi i…

Företagsbesök: IKEA Social Entrepreneurship

29/1 besöker vi IKEA på Fabriken i Hyllie Lisen Wirén, Programansvarig, kommer att berätta om IKEA’s globala satsning IKEA Social Entrepreneurship.Det är en global satsning från IKEA som…

Frukostklubb: Hur marknadsför man ett massmedie?

Hur bygger en av Sveriges största mediekanaler upp sin strategi för att nå fler – och samtidigt locka en yngre publik? Ta del av en spännande insyn i…

Frukostklubb: Behöver ett universitet i Sverige marknadsföra sig internationellt?

Behöver ett universitet i Sverige marknadsföra sig internationellt?Och i så fall, hur gör man det? Maria Lindblad jobbar som gruppchef för Internationell marknadsföring och rekrytering vid Lunds universitet.Hon…

Frukostklubb: Best of Cannes 2024

”Det kostar att vara tråkig” Med Best of Cannes 2024 hyllar vi kreativiteten och inspireras av årets Cannes Lions Festival of Creativity tillsammans med Ulla-Karin Barrett, varumärkesstrateg. ”Det…

Digital Copenhagen 2024

Danish Marketing Association anordnar årligen en stor digital konferens i Köpenhamn. Den är helt på engelska. Då vi har inlett ett samarbete med dem så kan vi ,…

IIF2024 – The Future Of Digital Marketing

Välkommen till höstens upplaga av Internet i fokus, södra Sveriges äldsta och största event inom AI, SoMe, E-handel, SEO & Digital Marknadsföring i helhet. Inspiration & kunskap hela…

Företagarna W. bjuder in till lunchföreläsning 15/11

Företagarna W. bjuder in till lunch med tema ”Att investera eller att bli investerad i?” Företagarna Öresund, Malmö, Lund bjuder oss medlemmar i MiM till ett lunchevent 15/11.…