Events

IIF2025 – The Future Of Digital Marketing

Utveckling, innovation, digitala trender 🤖 Årets absolut viktigaste branschevent! Välkommen till vårens upplaga av Internet i fokus, södra Sveriges äldsta och största event inom AI, SoMe, E-handel, SEO…

Hur bygger man loopar av lärande?

Vi besöker The Loop, Lunds nya mötesplats för innovation & forskning. Välkomna till ett spännande samtal mellan Niklas Najafi Kristensen, grundare av företaget Najell AB och Yasemin Modeer…

Frukostklubb: Alla snackar om AI, men vad betyder det för oss?

Alla snackar om AI, men vad betyder det för oss? – Vad kan generativ AI göra för oss marknadsförare och kommunikatörer? Som marknadsförare och kommunikatörer står vi i…

FULLBOKAT – Företagsbesök: IKEA Social Entrepreneurship

Anmäl dig till väntelistan! 29/1 besöker vi IKEA på Fabriken i Hyllie Lisen Wirén, Programansvarig, kommer att berätta om IKEA’s globala satsning IKEA Social Entrepreneurship.Det är en global…

Frukostklubb: Hur marknadsför man ett massmedie?

Hur bygger en av Sveriges största mediekanaler upp sin strategi för att nå fler – och samtidigt locka en yngre publik? Ta del av en spännande insyn i…

Frukostklubb: Behöver ett universitet i Sverige marknadsföra sig internationellt?

Behöver ett universitet i Sverige marknadsföra sig internationellt?Och i så fall, hur gör man det? Maria Lindblad jobbar som gruppchef för Internationell marknadsföring och rekrytering vid Lunds universitet.Hon…