Events

Oatly besöker frukostklubben

Frukostklubben: Oatly – från livsmedel till livsstil

Oatly har under de senaste åren synts i media i olika debatter kring mjölkens vara eller icke-vara och marknadsföringsmetoderna som rör dem. Hur kommer det sig att ett livsmedelsbolag…

Lasse Frid föreläser på MiM:s lunchklubb.

Lunchklubben: Så ger du presentationen en raketstart!

Vill du ha dina kollegors eller kunders uppmärksamhet direkt? Vill du skapa nyfikenhet och intresse redan i början av din presentation? Välkommen till en lunchklubb som hjälper dig…

Jason Baskaran, Sales Director på Apsis

Frukostklubben: Marketing automation – interagera och skapa lojalitet

Marketing automation finns runt omkring oss överallt, hela tiden. Marketing automation håller på att utvecklas från en utopi till en kännbar verklighet. Hur mycket information kommer egentligen till…

Extrainkallat föreningsmöte

Då föreningens ordförande på grund av tidsbrist har valt att lämna sin post har styrelsen beslutat att kalla till ett extra föreningsmöte. Alla som är medlemmar i MiM…

Angela Ahola besöker Marknadsföreningen i Malmö

Frukostklubben: Skulle du köpa dig själv?

Skulle du köpa dig själv? Det kanske är svårt att svara på, men har du någon gång tänkt på frågor som vilka signaler du sänder ut och hur…

Jenny Forsberg och Stephanie Stensson från Moll Wendén föreläser på frukostklubben

Frukostklubben: Juridisk vett och etikett i sociala medier

I princip alla företag använder sig av sociala medier. Användandet av exempelvis influencers och pristävlingar blir mer och mer utbrett. Vad skall man tänka på när man planerar…

Arvid Axland föreläser på MiM:s lunchklubb

Lunchklubben: Så skapar du meningsfulla kundupplevelser!

En bra produkt eller tjänst räcker inte för att särskilja sig från andra Erbjuder ni era kunder en bra produkt eller tjänst? Ledsen, men det räcker inte! Dagens…