Frukostklubben: Så tänker morgondagens konsumenter
Vem är morgondagens konsument, och hur ska man agera för att attrahera hen? Det kommer Lovisa Sterner från Grasp Insights att svara på den 15 november när hon…
Vem är morgondagens konsument, och hur ska man agera för att attrahera hen? Det kommer Lovisa Sterner från Grasp Insights att svara på den 15 november när hon…
Vad skulle hända på ditt företag om säljavdelning och marknadsavdelningen kopplades närmare varandra? Gemensamma möten, gemensamma mål och gemensam kommunikation. Konceptet har nu blivit så populär att det…
Varför är det viktigt att ha koll på kundupplevelsen och hur kan du arbeta med den för att nå framgång i din verksamhet? Erik Sanderoth och Elin Eriksson…
Efter semester och ledighet är vi många som är i behov av en energikick för att starta upp hösten! Samtidigt sätter vardagen igång för fullt med nya arbetsuppgifter…
Hur gör du för att behålla ett kreativt och agilt förhållningssätt på arbetet? Tränar du din hjärna? Varmt välkommen till en frukost där Johnny Sundin delar med sig av verktyg…
Vad är det e-handlare gör för att få lönsam digital försäljning, som inte vi marknadsförare och kommunikatörer gör? Välkommen till en frukostklubb som handlar om hur du –…
Oatly har under de senaste åren synts i media i olika debatter kring mjölkens vara eller icke-vara och marknadsföringsmetoderna som rör dem. Hur kommer det sig att ett livsmedelsbolag…
Tycker du att det är svårt att skapa sammanhållet och intressant innehåll för sociala medier? Den 1 mars kommer vi få lära oss mer om hur man kan…
Har du någon gång funderat på hur det kommer sig att fake news sprids så snabbt? Vilka mekanismer är det egentligen som gör att enkla budskap sprids så…
Inget kvar att ladda.