Frukostklubben

Lovisa Sterner

Frukostklubben: Så tänker morgondagens konsumenter

Vem är morgondagens konsument, och hur ska man agera för att attrahera hen? Det kommer Lovisa Sterner från Grasp Insights att svara på den 15 november när hon…

MiM superstart

Frukostklubben x 3 – Superstart!

Efter semester och ledighet är vi många som är i behov av en energikick för att starta upp hösten! Samtidigt sätter vardagen igång för fullt med nya arbetsuppgifter…

Johnny Sundin

Frukostklubben: Framgångsnycklar för lyckad förändring

Hur gör du för att behålla ett kreativt och agilt förhållningssätt på arbetet? Tränar du din hjärna? Varmt välkommen till en frukost där Johnny Sundin delar med sig av verktyg…

Jesper Fuglsang besöker frukostklubben

Frukostklubben: Tänk som en e-handlare – sälj mer online

Vad är det e-handlare gör för att få lönsam digital försäljning, som inte vi marknadsförare och kommunikatörer gör? Välkommen till en frukostklubb som handlar om hur du –…

Oatly besöker frukostklubben

Frukostklubben: Oatly – från livsmedel till livsstil

Oatly har under de senaste åren synts i media i olika debatter kring mjölkens vara eller icke-vara och marknadsföringsmetoderna som rör dem. Hur kommer det sig att ett livsmedelsbolag…