FLYTTAT Frukostklubben
Uppdatering med anledning av utvecklingen kring Coronaviruset (COVID-19) I takt med att fler fall upptäcks är det många organisationer som uppdaterar sina riktlinjer för att minska risken…
Uppdatering med anledning av utvecklingen kring Coronaviruset (COVID-19) I takt med att fler fall upptäcks är det många organisationer som uppdaterar sina riktlinjer för att minska risken…
Starka varumärken och koncept skapas, genom ett långsiktigt och pågående arbete, där kvalitet är viktigare än kvantitet. Att investera tid i att tänka och arbeta igenom ditt varumärke…
Köpresan, eller kundresan, är ett begrepp som det pratas mycket om. Men hur tar du din potentiella kund ifrån punkt A hela vägen i mål med en affär?…
Reklamens guldålder har passerat och framtidens marknadsföring handlar istället om att få en personlig relation till varumärken och produkter. Därför inleder vi 2020 med en frukost om influencer…
Vad gör man när marknaden för det egna kärnerbjudandet förändras fundamentalt? Ett sätt är att ompositionera sig! Den 6 december får vi besök av Jaana Thorén, marknadschef på…
När Internetstiftelsen publicerade årets version av ”Svenskarna och Internet” blev det tydligt att podd är en alltmer populär form! Den 22 november får MiM besök av Bauer Media…
Vem är morgondagens konsument, och hur ska man agera för att attrahera hen? Det kommer Lovisa Sterner från Grasp Insights att svara på den 15 november när hon…
Vad skulle hända på ditt företag om säljavdelning och marknadsavdelningen kopplades närmare varandra? Gemensamma möten, gemensamma mål och gemensam kommunikation. Konceptet har nu blivit så populär att det…
Varför är det viktigt att ha koll på kundupplevelsen och hur kan du arbeta med den för att nå framgång i din verksamhet? Erik Sanderoth och Elin Eriksson…
Inget kvar att ladda.