Frukostklubben

Martin Lucander på Aspekta föreläser om hållbarhetskommunikation och förtroendekapital

Frukostklubben: Hållbarhetskommunikation och förtroendekapital

Att en organisation bedriver ett proaktivt och strategiskt hållbarhetsarbete är till stort värde för miljön, samhället och människor. Men hur kan organisationen själv dra nytta av sitt arbete?…

Graffman_Östberg

Frukostklubben: På spaning efter den tid som kommer

All form av framtidsspaning måste börja här och nu, men många av de antaganden som görs om samtiden är tvivelaktiga. Om man misstolkar samtiden hur kan man då säga…

FLYTTAT Frukostklubben

  Uppdatering med anledning av utvecklingen kring Coronaviruset (COVID-19) I takt med att fler fall upptäcks är det många organisationer som uppdaterar sina riktlinjer för att minska risken…

Jaana Thorén besöker MiM

Frukostklubben: Från hyrfilm till störst i klassen!

Vad gör man när marknaden för det egna kärnerbjudandet förändras fundamentalt? Ett sätt är att ompositionera sig! Den 6 december får vi besök av Jaana Thorén, marknadschef på…

Bauer frukost

Frukostklubben: Podcast – den växande ljudboomen är här för att stanna!

När Internetstiftelsen publicerade årets version av ”Svenskarna och Internet” blev det tydligt att podd är en alltmer populär form! Den 22 november får MiM besök av Bauer Media…

Lovisa Sterner

Frukostklubben: Så tänker morgondagens konsumenter

Vem är morgondagens konsument, och hur ska man agera för att attrahera hen? Det kommer Lovisa Sterner från Grasp Insights att svara på den 15 november när hon…