Frukostklubben: Marknadsföringens juridik – vad gäller egentligen?
Vi nås av en stor mängd reklambudskap varje dag, både som privatpersoner och i vår yrkesroll. När det gäller marknadsföringskampanjer är det många olika lagar som behöver finnas med…
Vi nås av en stor mängd reklambudskap varje dag, både som privatpersoner och i vår yrkesroll. När det gäller marknadsföringskampanjer är det många olika lagar som behöver finnas med…
Från att ha varit en sommarattraktion har Tivoli blivit en aktivitet för alla säsonger: från påskfirande till julmarknad. Denna morgon får vi besök av Kenneth Madsen, Head of Digital,…
Att en organisation bedriver ett proaktivt och strategiskt hållbarhetsarbete är till stort värde för miljön, samhället och människor. Men hur kan organisationen själv dra nytta av sitt arbete?…
LinkedIn närmar sig 700 milj aktiva användare världen över och är nu, mer än någonsin en viktig plattform för professionellt nätverkande. Men det handlar inte enbart om att…
Ingen har missat den globala krisen vi befinner oss i just nu. En kris som fått många länder att stänga sina gränser, orsakat den värsta börskraschen i modern…
All form av framtidsspaning måste börja här och nu, men många av de antaganden som görs om samtiden är tvivelaktiga. Om man misstolkar samtiden hur kan man då säga…
AI är inte framtid. AI är här och nu. Nyfiken på möjligheterna och riskerna med Artificiell Intelligens? Artificiell Intelligens är en samlingsterm för datasystem som kan känna av…
Välkommen till ett exklusivt webinar för MiM! Under 45 minuter kommer frågetecken att rätas ut kring hur man kommunicerar i coronatider, om man ska kommunicera överhuvudtaget, och i…
I dessa tider av omställning ser vi fortfarande ett stort behov av inspiration och kunskap kring hur företag och organisationer kan hantera förändring. Som ett led i vår värdering Gemenskapande…
Inget kvar att ladda.