
Frukostklubben: Storytactics – Storybaserad strategi för sociala medier
Tycker du att det är svårt att skapa sammanhållet och intressant innehåll för sociala medier? Den 1 mars kommer vi få lära oss mer om hur man kan…
Tycker du att det är svårt att skapa sammanhållet och intressant innehåll för sociala medier? Den 1 mars kommer vi få lära oss mer om hur man kan…
Har du någon gång funderat på hur det kommer sig att fake news sprids så snabbt? Vilka mekanismer är det egentligen som gör att enkla budskap sprids så…
Marketing automation finns runt omkring oss överallt, hela tiden. Marketing automation håller på att utvecklas från en utopi till en kännbar verklighet. Hur mycket information kommer egentligen till…
Skulle du köpa dig själv? Det kanske är svårt att svara på, men har du någon gång tänkt på frågor som vilka signaler du sänder ut och hur…
I princip alla företag använder sig av sociala medier. Användandet av exempelvis influencers och pristävlingar blir mer och mer utbrett. Vad skall man tänka på när man planerar…
Hur lockar man internationell talang, företag och investeringar till Skåne? Ett av svaren är marknadsföring, någonting som Business Region Skåne kommer att berätta mer om för oss. Med…
Välkommen till en morgon om konsumentbeteende, identitet och konsumtionstrender! Medan många företag försöker förlika sig med den konsumentstyrda ekonomins stenhårda verklighet, rusar deras kunder in i nästa fas…
Vill du få bättre insikt i hur du kan vårda dina kundrelationer och utveckla kundbemötandet? Vill du ha verktyg som hjälper dig att förstå dina kollegor, ditt team…
Marknadsföreningen i Malmö (MiM) och Sveriges Kommunikatörer bjuder tillsammans in till en föreläsning där vi får träffa David Carlson, City Manager för Malmö, I Love You. David Carlson…
Inget kvar att ladda.