Frukostklubben: Marketing automation – interagera och skapa lojalitet

Marketing automation finns runt omkring oss överallt, hela tiden.

Marketing automation håller på att utvecklas från en utopi till en kännbar verklighet. Hur mycket information kommer egentligen till oss baserat på hur vi beter oss? Bekräftelser, påminnelser, information, erbjudanden, saker som är relevanta för oss som når oss vid rätt tidpunkt.

Att komma igång med marketing automation behöver inte vara svårt. Vilken data har ni idag som kan hjälpa en specifik kund eller en specifik person att få ut mer av interaktionen med er som varumärke?

Detta kommer du lära dig under frukosten:
– Lär dig att marketing automation är mer än bara ett buzzword
– Få reda på hur ditt varumärke kopplar an till “the caveman brain”
– Lär dig att skapa lojalitet genom att vara konsekvent och relevant

Jason Baskaran, säljchef på Apsis, är experten med nästan två decennier inom sälj och marknadsföring som förmedlar sitt budskap fängslande, relevant och bildligt. Han är uppvuxen i Los Angeles och London men bor idag i Sverige.

Vänligen observera att denna frukostklubb kommer att hållas på engelska.

 

Praktisk information om eventet

Sista datum att anmäla sig är den 4 februari.

Eventet är kostnadsfritt för medlemmar i MiM, gäster betalar 250 kr inkl. moms.

Som ideell förening strävar vi ständigt efter att vara en kostnadseffektiv organisation. Vid avbokning mindre än 48 timmar innan eventet eller vid no show debiterar vi 250 kr inkl. moms.

Är du intresserad av att bli medlem? Läs mer om våra olika medlemskap här.

Frågor? Du kan alltid mejla info@mim.m.se om du undrar något!