Hur gör man mer av sin marknadsföring inhouse?
”Hur man gör om man vill producera mer av sin marknadsföring inhouse i stället för att gå till en extern reklambyrå?” Fler och fler över hela världen väljer…
”Hur man gör om man vill producera mer av sin marknadsföring inhouse i stället för att gå till en extern reklambyrå?” Fler och fler över hela världen väljer…
Varför gör inte kunden som jag vill? – nudging som verktyg och varumärkets betydelse. Företagarna Öresund bjuder in MiM till en intressant dag tillsammans med Niklas Laninge, Nordic…
Hur kan du som marknadsförare bli snabbare och vassare med hjälp av AI? AI förändrar och kommer att förändra livet för oss marknadsförare, det är vi alla överens…
Välkomna den 14:e september på AW med nätverkande, samtidigt som vi lär oss mer om just att mingla. Helena Sund kommer under eventet att bistå med självreflekterande kommunikationskort…
Råd och dåd om hur du som kommunikations- och PR-hantverkare kan vara förberedd, och vad som bör göras när läget är akut. Med en bakgrund från bland annat SVT…
IM EXPO 2023 med temat ”YOUR MONEY MAKER” kommer att inspirera och svara på de största frågorna, dela praktiska råd och hjälpa till att lösa de utmaningar ni…
Är du nyfiken på att se Malmö från kanalen? Vi avslutar vårterminen tillsammans med andra intresserade av marknadsföring, kommunikation och försäljning. Vi delar upp oss i mindre grupper…
Syfte, eller engelskans ”purpose”, är ett begrepp som används flitigt inom näringslivet idag. Men dess komplexitet gör också att konceptet ofta missförstås. Syftet är grundläggande för företagets existens…
I år fyller Sydsvenskan 175 år. Men hur ser egentligen framtiden ut för journalistiken? Desinformation och krig kombinerat med ekonomisk kris präglar samtiden. Journalistiken har aldrig varit viktigare,…
Inget kvar att ladda.