Frukostklubben: Marknadsföring & AI – trendspaning 

Vad händer när traditionell marknadsföring och Artificiell Intelligens möts?

Hur kan AI förändra spelplanen för marknadsförare och vad innebär det för framtiden? 

Häng med när Felix Denbratt & Melinda Lindh Nilsson från APSIS One granskar de senaste trenderna inom marknadsföring & AI. Bland annat kommer vi att titta på användning av AI i marknadsföring, dela insikter om vad man bör tänka på när man integrerar AI i sin strategi och erbjuda konkreta steg för att komma igång. 

Morgonens talare kommer båda från APSIS One, en efficy-produkt – Nordens ledande plattform för Marketing Automation and Email Marketing. I verktyget erbjuds dessutom en AI-textgenerator specialiserad för e-postmarknadsföring, så att du kan fokusera på din kreativitet och snabbt och enkelt skapa content. Felix Denbratt är Chief Technical Officer, har stenkoll på teknisk utveckling och är drivande i efficys egna utveckling av AI-funktioner. Melinda Lindh Nilsson är Marketing Manager och alltid på jakt efter den bästa tekniken och taktiken för att skapa meningsfulla kundupplevelser. 

Praktiskt om eventet

VAR: Elite Plaza Hotel, Gustav Adolfs Torg 49, Malmö
NÄR: Fredagen 4:e oktober kl. 07.30-09.00
Vi avnjuter en god frukost, gott sällskap och top notch nätverkande.

Frukosten är kostnadsfri för medlemmar i MiM, gäster betalar 395 kr inkl. moms via Swish på plats. Sista datum att anmäla sig är den 29:e september. Vi tillämpar en no show-avgift på 395 kr om du anmäler dig och inte avanmäler dig senast 48h innan eventet.

Är du gäst till en medlem? Alla behöver anmäla sig via formuläret. Skriv namnet på medlemmen du är gäst till under “Övrig information”.

Frågor? Du kan alltid mejla info(at)mim.m.se om du undrar något!

Vill du läsa mer om våra medlemskap? Klicka här!