Frukostklubb: Best of Cannes 2024

“Det kostar att vara tråkig”

Med Best of Cannes 2024 hyllar vi kreativiteten och inspireras av årets Cannes Lions Festival of Creativity tillsammans med Ulla-Karin Barrett, varumärkesstrateg.

“Det kostar att vara tråkig”, “tillbaks till humor”, “AI-tåget har åkt”, “kreativ B2B” – i Cannes bjöds festivalbesökare på inspiration och nya insikter från världens mest intressanta CMOs, innovatörer , företagsledare och kreatörer.
Ulla-Karin Barrett ger dig de senaste marknadsförings- och kommunikationstrenderna och casen från Cannes Lions Festival of Creativity.

Ulla-Karin Barrett är en senior och prisbelönt varumärkesstrateg med lång erfarenhet inom marknadsförings- och reklambranschen. Det är 13:e året hon presenterar sin populära sammanfattning av trender från Cannes Lions Festival of Creativity and Innovation.

Praktiskt om eventet
VAR: Folk, Mat & Möten, Olof Palmes plats, Malmö
NÄR:  Torsdagen 28:e november kl 07.30 – 09.00
Vi avnjuter en god frukost och gott sällskap med top notch nätverkande.
Föreläsningen börjar kl 08.00

Frukosten är kostnadsfri för medlemmar i MiM, gäster betalar 395 kr inkl. moms via. Swish på plats. Sista datum att anmäla sig är den 21/11. Vi tillämpar en no show-avgift på 395 kr om du anmäler dig och inte avanmäler dig 48 timmar innan eventet.

Är du gäst till en medlem? Alla behöver anmäla sig via formuläret. Skriv namnet på medlemmen du är gäst till under “Övrig information”.

Frågor? Du kan alltid mejla info(at)mim.m.se om du undrar något!