Frukostklubben

The content factory – Ingkas framgångssaga

Frukostklubb: The content factory – Ingkas framgångssaga Som en av IKEA största retailers (Ingka) kommer vi att introducera er till den förändringsresa, som vi påbörjade för ett par år sedan i…

Malmö goes Eurovision – och Melodifestivalpremiär 2024

2024 välkomnar Malmö världens största musiktävling Eurovision Song Contest tillbaka till Malmö.Det blir tredje gången som Malmö står värd, senast det begav sig var 2013. Då blev det…

“Att bygga en community – collaboration at it´s finest”

Funderar du på hur du kan öka er synlighet på marknaden? Ger kampanjer inte det utbytet ni hade önskat? Har ni för många KPIs och för lite action?…

Frukostklubb: Hur kommunicera i förändring?

Förändringskommunikation är mycket hett just nu. Många organisationer står inför stora förändringar kopplat till den tekniska utvecklingen med AI, hållbarhet, en svag ekonomi med vikande lönsamhet. Många företagsledningar…

Frukostklubb: Bang for the Buck 2024

Vi lever i en värld som ständigt förändras.Krig, lågkonjunktur och ökad säkerhetsnivå påverkar inte bara våra liv, utan också hur vi bedriver affärer.AI svävar som ett buzzword över alla…

Frukostklubb: Best of Cannes 2023

Med Best of Cannes 2023 hyllar vi kreativiteten och inspireras av årets Cannes Lions Festival of Creativity tillsammans med Ulla-Karin Barrett, varumärkesstrateg på Knowit. Vi tar del av…

Frukostklubb: Hur får man sitt varumärke att växa?

Hur får man sitt varumärke att växa? Tillsammans med Ehrenberg Bass Institute (världens största centrum för forskning om marknadsföring) har vår partner TV4 genomfört ett projekt för att…

Kreativitet, lek och avokado – Eventet är fullbokat

Eventet är FULLBOKAT Kreativitet och innovation blir allt viktigare för organisationers positionering i en föränderlig omvärld. Men hur skapar man en företagskultur som uppmuntrar innovation, kreativitet och lekfullhet?…

Hur gör man mer av sin marknadsföring inhouse?

“Hur man gör om man vill producera mer av sin marknadsföring inhouse i stället för att gå till en extern reklambyrå?” Fler och fler över hela världen väljer…