Frukostklubben

Frukostklubb: Bang for the Buck 2024

Vi lever i en värld som ständigt förändras.Krig, lågkonjunktur och ökad säkerhetsnivå påverkar inte bara våra liv, utan också hur vi bedriver affärer.AI svävar som ett buzzword över alla…

Frukostklubb: Best of Cannes 2023

Med Best of Cannes 2023 hyllar vi kreativiteten och inspireras av årets Cannes Lions Festival of Creativity tillsammans med Ulla-Karin Barrett, varumärkesstrateg på Knowit. Vi tar del av…

Frukostklubb: Hur får man sitt varumärke att växa?

Hur får man sitt varumärke att växa? Tillsammans med Ehrenberg Bass Institute (världens största centrum för forskning om marknadsföring) har vår partner TV4 genomfört ett projekt för att…

Kreativitet, lek och avokado – Eventet är fullbokat

Eventet är FULLBOKAT Kreativitet och innovation blir allt viktigare för organisationers positionering i en föränderlig omvärld. Men hur skapar man en företagskultur som uppmuntrar innovation, kreativitet och lekfullhet?…

Hur gör man mer av sin marknadsföring inhouse?

“Hur man gör om man vill producera mer av sin marknadsföring inhouse i stället för att gå till en extern reklambyrå?” Fler och fler över hela världen väljer…

Frukostklubb: Att kommunicera när det oönskade händer

Råd och dåd om hur du som kommunikations- och PR-hantverkare kan vara förberedd, och vad som bör göras när läget är akut. Med en bakgrund från bland annat SVT…

Frukostklubb: Malmö Live konserthus om digital marknadsföring och försäljning

Malmö Live Konserthus hälsar välkommen till ett frukostmöte om digital marknadsföring och försäljning  En Sydsveriges största mötesplatser för musik och nöjen med runt 800 arrangemang årligen i alla…