Frukostklubben

Frukostklubb: Behöver ett universitet i Sverige marknadsföra sig internationellt?

Behöver ett universitet i Sverige marknadsföra sig internationellt?Och i så fall, hur gör man det? Maria Lindblad jobbar som gruppchef för Internationell marknadsföring och rekrytering vid Lunds universitet.Hon…

Frukostklubb: Best of Cannes 2024

”Det kostar att vara tråkig” Med Best of Cannes 2024 hyllar vi kreativiteten och inspireras av årets Cannes Lions Festival of Creativity tillsammans med Ulla-Karin Barrett, varumärkesstrateg. ”Det…

Frukostklubb: Framtidens kommunikation & marknadsföring

Hur kommer kommunikation och marknadsföring att se ut framöver? Ny teknik kommer till oss snabbare än vad de flesta hinner med att ta in och som fått oss att…

Frukostklubb: Stora resultat med stramare budget – maxa din kommunikation

Marknadsbudgetarna minskar. Samtidigt förväntas vi fortsätta öka resultatet av vår kommunikation. Hur gör man? Välkommen till ett föredrag med paneldebatt om hur du gör med mindre – och…

Frukostklubben: Marknadsföring & AI – trendspaning 

Vad händer när traditionell marknadsföring och Artificiell Intelligens möts? Hur kan AI förändra spelplanen för marknadsförare och vad innebär det för framtiden?  Häng med när Felix Denbratt &…

Frukostklubb: Varför ska du jobba med ditt varumärke?

Micco Grönholm, med sin breda erfarenhet och djupa förståelse för varumärkesbyggande, kommer att dela med sig av insikter och praktiska verktyg som hjälper dig att stärka ditt varumärke…

Frukostklubb: Framtidsspaning med fokus på TV branschen

Missa inte en intressant morgon med Mathias Berg, VD för TV4 Media. Mathias har gedigen erfarenhet av media och TV med över 20 år i olika roller hos…

Frukostklubb: Mastering Emotional Storytelling for Maximum Impact

Fem praktiska steg för att skapa dina egna kraftfulla känslomässiga berättelser Siffror och fakta kan vara kraftfulla, men lyckas de verkligen fånga intresset och inspirera? I sitt föredrag utmanar…