Frukostklubben

Så når du nästa generation – insikter från Snapchat & Tre Kronor Media

Hur lyckas varumärken nå ut i en tid när algoritmer styr och uppmärksamheten är kortare än någonsin?På detta frukostseminarium bjuder Tre Kronor Media och Snapchat på färska insikter, trender och konkreta exempel…

Frukostklubb: Best of Cannes 2025

”Kraften att flytta berg” Med Best of Cannes 2025 hyllar vi kreativiteten och inspireras av årets Cannes Lions Festival of Creativity tillsammans med Ulla-Karin Barrett, varumärkesstrateg. Trots värmen…

Frukostklubb: Alla snackar om AI, men vad betyder det för oss?

Alla snackar om AI, men vad betyder det för oss? – Vad kan generativ AI göra för oss marknadsförare och kommunikatörer? Som marknadsförare och kommunikatörer står vi i…

Frukostklubb: Hur marknadsför man ett massmedie?

Hur bygger en av Sveriges största mediekanaler upp sin strategi för att nå fler – och samtidigt locka en yngre publik? Ta del av en spännande insyn i…

Frukostklubb: Behöver ett universitet i Sverige marknadsföra sig internationellt?

Behöver ett universitet i Sverige marknadsföra sig internationellt?Och i så fall, hur gör man det? Maria Lindblad jobbar som gruppchef för Internationell marknadsföring och rekrytering vid Lunds universitet.Hon…

Frukostklubb: Best of Cannes 2024

”Det kostar att vara tråkig” Med Best of Cannes 2024 hyllar vi kreativiteten och inspireras av årets Cannes Lions Festival of Creativity tillsammans med Ulla-Karin Barrett, varumärkesstrateg. ”Det…