Frukostklubben

Frukostklubb: Alla snackar om AI, men vad betyder det för oss?

Alla snackar om AI, men vad betyder det för oss? – Vad kan generativ AI göra för oss marknadsförare och kommunikatörer? Som marknadsförare och kommunikatörer står vi i…

Frukostklubb: Hur marknadsför man ett massmedie?

Hur bygger en av Sveriges största mediekanaler upp sin strategi för att nå fler – och samtidigt locka en yngre publik? Ta del av en spännande insyn i…

Frukostklubb: Behöver ett universitet i Sverige marknadsföra sig internationellt?

Behöver ett universitet i Sverige marknadsföra sig internationellt?Och i så fall, hur gör man det? Maria Lindblad jobbar som gruppchef för Internationell marknadsföring och rekrytering vid Lunds universitet.Hon…

Frukostklubb: Best of Cannes 2024

”Det kostar att vara tråkig” Med Best of Cannes 2024 hyllar vi kreativiteten och inspireras av årets Cannes Lions Festival of Creativity tillsammans med Ulla-Karin Barrett, varumärkesstrateg. ”Det…

Frukostklubb: Framtidens kommunikation & marknadsföring

Hur kommer kommunikation och marknadsföring att se ut framöver? Ny teknik kommer till oss snabbare än vad de flesta hinner med att ta in och som fått oss att…

Frukostklubb: Stora resultat med stramare budget – maxa din kommunikation

Marknadsbudgetarna minskar. Samtidigt förväntas vi fortsätta öka resultatet av vår kommunikation. Hur gör man? Välkommen till ett föredrag med paneldebatt om hur du gör med mindre – och…

Frukostklubben: Marknadsföring & AI – trendspaning 

Vad händer när traditionell marknadsföring och Artificiell Intelligens möts? Hur kan AI förändra spelplanen för marknadsförare och vad innebär det för framtiden?  Häng med när Felix Denbratt &…