Sveriges ledande event inom mätning och digital analys kommer till Malmö den 30 maj 2017!
Analyticsdagarna handlar om hur du kan hantera data och analys för effektivare marknadsföring och högre ROI.
Under dagen samlas marknadsförare och analytiker från nordiska bolag för att inspireras, dela kunskap och best practice inom mätning och webb/digital analys. Bland annat kommer L’Oréal tala om hur de arbetar med webbanalys för mer relevant och effektiv marknadsföring, Hyundai om hur de maximerar effekten av varje investerad krona och Thule Group om hur du skapar en dashboard och visualiserar data för övriga organisationen. Vi ser även bolag som Momondo, Google, Ikano Bank och EY.
Vill man kombinera eventet med teoretisk kunskap om Google Analytics som verktyg hålls det workshops den 31 maj i mindre grupper.
Som medlem i MiM får du 1000 kr i rabatt på Analyticsdagarna Malmö och Stockholm. Ange koden ”MiM2017”.
Boka din biljett här: Boka. Som medlem i MiM får du 1000 kr i rabatt på Analyticsdagarna Malmö och Stockholm. Ange koden ”MiM2017”.
Praktisk info:
När: 30-31 maj
Var: Malmö Börshus, Malmö
Pris: Ord.pris 5800
Nätverksrabatt: 1000 SEK (Rabattkod ”MIS2017”)
Program hittar du här >>
Boka din plats här! >>
Vid frågor om konferensen kontakta tova.lindberg@analyticsdagarna.se.