Frukostklubb: Så bygger du ett starkt varumärke med hjälp av PR

Vad är PR egentligen?
Vad har företag att vinna på att arbeta proaktivt med att skapa publicitet?
Hur kommer jag i gång med en PR strategi?

Välkommen till en PR crash course där du får konkreta verktyg för hur du kommer i gång redan imorgon. Och det bästa av allt är att PR är många gånger mer kostnadseffektivt än traditionell marknadsföring.

Under en timmes Crash Course kommer Apollonia att ge konkreta verktyg och tips på hur man tar sitt PR arbete till nästa nivå vad gäller att bygga relationer med intressenter, vad man ska tänka på när man pitchar mot journalister, vad man gör när det krisar och hur man arbetar framgångsrikt med Influencer Marketing.

Apollonia San Contreras är PR och Influencer Marketing expert. Hon har internationell erfarenhet av marknadsföring från bland annat Hövding, Kronaby och IMB. Idag är hon Head of PR för koncernen Thevea Brands Group (Tretorn, Racqet, Friluftsvaror.se, Adidas padel & tennis mfl) och har tidigare arbetat med uppmärksammade Hövding samt Kronabys globala influencer program där hon har lyckats bygga upp ett community med 500+ influencers globalt på mindre än ett år. Hon har fingertoppskänsla för nätverkande och relationsbyggande vilket har spelat en viktig roll i utformandet av de globala influencer programmen.

VAR: Helio K6, Kungsgatan 6 i Malmö
NÄR: Fredagen 14:e april kl 07.30-09.00
Vi avnjuter en god frukost, gott sällskap och top notch nätverkande.

Frukosten är kostnadsfri för medlemmar i MiM, gäster betalar 250 kr inkl. moms via Swish på plats. Sista datum att anmäla sig är den 11 april 2023. Vi tillämpar en no show-avgift på 250 kr om du anmäler dig och inte avanmäler dig senast 48h innan eventet.

Är du gäst till en medlem? Alla behöver anmäla sig via formuläret. Skriv namnet på medlemmen du är gäst till under “Övrig information”.

Frågor? Du kan alltid mejla info(at)mim.m.se om du undrar något!

Vill du läsa mer om våra medlemskap? Klicka här!