Ett nytt år vankas, och mer än tidigare, går vi in i det nya året med stor osäkerhet. Elpriserna försätter att rusa, hushållens plånbok minskar, Trump härjar ännu en gång, och Putin vill inte ge upp. Vad innebär detta för oss och vår vardag?
Louise Kristiansson från Bonnier News gör oss sällskap, där hon ger en inblick på hur de olika redaktionerna på bl.a Sydsvenskan, Dagens industri, Dagens Nyheter, och Expressen tänker.
Med ett fokus på marknadsföring ska vi ta oss igenom den stora frågan, hur ska man tänka kring marknadsföring i det nuvarande medielandskapet när verkligheten knacka på? Vi vet alla att vad som händer i omvärlden påverkar folks beteende. Så från ax till limpa tittar vi på vad som egentligen händer i världen, hur det kommer påverka våra konsumenter, och hur det i sin tur påverkar hur man ska tänka kring sin marknadsföring 2023.
Vad finns det för indikationer för 2023? Hur kan man arbeta effektivt med sin marknadsföringsbudget? och är 2023 det svåraste året någonsin och förutspå kring? Välkomna med nyfikenhet och frågvishet när Bonnier News visar bakom skynket hur de tänker och arbetar.
Louise Kristiansson är Affärsansvarig för Di på BNS Syd. Bonnier News är nordens största mediekoncern med över 100 olika titlar, och ett uppdrag att hjälpa medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle.
Praktiskt om eventet
Var: Slagthuset, Carlsgatan 12 E, 211 20 Malmö
När: Fredagen den 20:e januari 2023 kl. 07.30-09.00
Frukosten är kostnadsfri för medlemmar i MiM, gäster betalar 250 kr inkl. moms via. Swish eller kort på plats. Sista datum att anmäla sig är den 18:e januari 2023. Vi tillämpar en no show-avgift på 250 kr om du anmäler dig och inte avanmäler dig senast 48h innan eventet.
Är du gäst till en medlem? Alla behöver anmäla sig via formuläret. Skriv namnet på medlemmen du är gäst till under “Övrig information”.
Frågor? Du kan alltid mejla info(at)mim.m.se om du undrar något!
Vill du läsa mer om våra medlemskap? Klicka här!