Hur får man sitt varumärke att växa?
Tillsammans med Ehrenberg Bass Institute (världens största centrum för forskning om marknadsföring) har vår partner TV4 genomfört ett projekt för att undersöka om några av de marknadsföringslagar, som de forskat sig fram till under en längre period, även gäller den svenska marknaden.
Studien inkluderar ett antal vitt skilda branscher såsom FMCG, bank, streaming mm där fyra marknadsföringslagar applicerats:
The Law of Duplication
The Law of Purchase
The Law of Double Jeopardy
The Law of Brand User Profiles
Henrik Palo, New Client Director på TV4, kommer att gå igenom resultaten från projektet och ge oss bättre insikter om hur varumärken verkligen kan bygga tillväxt.
Praktiskt om eventet
VAR: Folk Mat & Möten, Olof Palmes Plats 1, 214 44 Malmö
NÄR: Torsdagen 30:e november kl. 07.30-09.00
Vi avnjuter en god frukost, gott sällskap och top notch nätverkande.
Frukosten är kostnadsfri för medlemmar i MiM, gäster betalar 250 kr inkl. moms via Swish på plats. Sista datum att anmäla sig är den 27/11.
Vi tillämpar en no show-avgift på 250 kr om du anmäler dig och inte avanmäler dig senast 48h innan eventet.
Är du gäst till en medlem? Alla behöver anmäla sig via formuläret. Skriv namnet på medlemmen du är gäst till under “Övrig information”.
Frågor? Du kan alltid mejla info(at)mim.m.se om du undrar något!