Frukostklubb: Hur bygger man ett hållbart varumärke som säljer?

Välkommen till en föreläsning som kommer hjälpa dig att bygga ett varumärke som verkligen säljer!

Vi är otroligt glada över att ha professor Johan Anselmsson, en expert inom marknadsföring från Ekonomihögskolan vid Lunds universitet, med oss. Johan har dedikerat nästan två decennier åt att undervisa, forska och hjälpa företag med deras varumärkesbyggande. Men här är det bästa: Han har upptäckt ett genombrott som kommer att göra skillnad i hur man använder hållbarhet som en kraftfull kommunikationsstrategi.

Hållbarhet har blivit ett hett ämne i näringslivet, men trots alla ansträngningar verkar konsumenternas intresse inte motsvara företagens satsningar. Johan har nyligen utforskat olika sätt att använda hållbarhet i kommunikationen och har nu identifierat strategier som inte bara attraherar konsumenterna, utan också leder till tillväxt och framgång.

Praktiskt om eventet

VAR: Restaurant Inspira i Medicon Village, Scheelevägen 4 i Lund
NÄR: Fredagen 11:e april kl. 07.30-09.00
Vi avnjuter en god frukost, gott sällskap och top notch nätverkande.

Frukosten är kostnadsfri för medlemmar i MiM, gäster betalar 395 kr inkl. moms via Swish på plats. Sista datum att anmäla sig är den 7:e april. Vi tillämpar en no show-avgift på 395 kr om du anmäler dig och inte avanmäler dig senast 48h innan eventet.

Är du gäst till en medlem? Alla behöver anmäla sig via formuläret. Skriv namnet på medlemmen du är gäst till under “Övrig information”.

Frågor? Du kan alltid mejla info(at)mim.m.se om du undrar något!

Vill du läsa mer om våra medlemskap? Klicka här!