Den 15:e mars kommer Erik Modig till Malmö och pratar om det senaste inom marknadskommunikation.
– Hur optimerar man effekt under lågkonjunktur?
– Digital attention, vad måste marknadsförare kunna om buzzword 2023?
– Marknadsföringsstrategi, onödigt jobb eller livsviktig i en allt mer föränderlig värld?
Begränsat antal platser
Erik Modig är ekonomie doktor och forskare vid Center for Consumer Marketing vid Handelshögskolan i Stockholm. Han tillhör därmed ett av Europas ledande center för forskning på effektiv kommunikation.
Han intresserar sig för allt som kan förklara hur kommunikation påverkar beslut. Eriks forskning är publicerad i tidskrifter som t ex International Journal of Advertising och Journal of Product and Brand Management. Erik är också Insiktskrönikör för Resumé.
I sin bok “Bang for the Buck” adresserar Erik frågan:
Hur når man en mottagare som inte vill lyssna?
Den eviga strömmen av budskap som sköljer över dagens människor har lärt oss att ignorera marknadskommunikation.
Läs boken för svaret och/eller kom den 15.e mars och lär mer!
Praktiskt om eventet
VAR: Folk Mat & Möten, Olof Palmes Plats 1, 214 44 Malmö
NÄR: Onsdagen 15:e mars kl. 07.30-09.00
Vi avnjuter en god frukost, gott sällskap och top notch nätverkande.
Frukosten är kostnadsfri för medlemmar i MiM, gäster betalar 250 kr inkl. moms via. Swish eller kort på plats. Sista datum att anmäla sig är den 13:e mars. Vi tillämpar en no show-avgift på 250 kr om du anmäler dig och inte avanmäler dig senast 48h innan eventet.
Är du gäst till en medlem? Alla behöver anmäla sig via formuläret. Skriv namnet på medlemmen du är gäst till under “Övrig information”.
Frågor? Du kan alltid mejla info(at)mim.m.se om du undrar något!
Vill du läsa mer om våra medlemskap? Klicka här!