”Kraften att flytta berg”
Med Best of Cannes 2025 hyllar vi kreativiteten och inspireras av årets Cannes Lions Festival of Creativity tillsammans med Ulla-Karin Barrett, varumärkesstrateg.
Trots värmen i Cannes i somras, hittade några av vår branschs vassaste strateger, CMO:er och kreatörer ny inspiration för kommunikation i en tid av super-targeting och AI.
Som bransch har vi kraften att flytta berg och skapa tillväxt – men bara om vi slutar ha panik och börjar sätta oss in i kommunikationens verkliga mekanik. Följ med Ulla-Karin Barrett för en insiktsfull sammanfattning av årets största trender och samtal, tillsammans med några av de bästa prisbelönta kampanjerna 2025.
Ulla-Karin Barrett är en senior och prisbelönt varumärkesstrateg med lång erfarenhet inom marknadsförings- och reklambranschen. Det är 14:e året hon presenterar sin populära sammanfattning av trender från Cannes Lions Festival of Creativity and Innovation.
Praktiskt om eventet
VAR: Folk, Mat & Möten, Olof Palmes plats, Malmö
NÄR: Onsdagen 19:e november kl 07.30 – 09.00
Vi avnjuter en god frukost och gott sällskap med top notch nätverkande.
Föreläsningen börjar kl 08.00
Frukosten är kostnadsfri för medlemmar i MiM, gäster betalar 395 kr inkl. moms via. Swish på plats. Sista datum att anmäla sig är den 13/11. Vi tillämpar en no show-avgift på 395 kr om du anmäler dig och inte avanmäler dig 48 timmar innan eventet.
Är du gäst till en medlem? Alla behöver anmäla sig via formuläret. Skriv namnet på medlemmen du är gäst till under “Övrig information”.
Frågor? Du kan alltid mejla info(at)mim.m.se om du undrar något!