Frukostklubb: Hur marknadsför man ett massmedie?

Hur bygger en av Sveriges största mediekanaler upp sin strategi för att nå fler – och samtidigt locka en yngre publik?

Ta del av en spännande insyn i TV4s arbete tillsammans med Johnny Lindqvist, marknadschef TV4,som kommer att ge oss en unik inblick i både deras övergripande strategi och konkreta, kreativa exempel.

Under denna session visar Johnny upp positiva trender om TV4s ökade kännedom, följt av en djupdykning i hur teamet jobbar för att kombinera kreativt innehåll och strategi i sina kampanjer. Avslutningsvis får vi höra om deras långsiktiga vision för TV4 som mediekanal i en snabbt föränderlig medievärld.”

Johnny Lindqvist har jobbat på TV4 i olika roller sedan 2019, bland annat som strategichef. Dessförinnan har han jobbat som kreattiv chef på digitalbyrån Cold och som kommunikationschef på Myndigheten för ungdoms- och civilsamhällesfrågor och digital director på mediebyrån MEC.

Praktiskt om eventet
VAR: Folk Mat & Möten, Olof Palmes Plats 1, 214 44 Malmö
NÄR: Onsdagen den 22:a januari kl. 07.30-09.00
Vi avnjuter en god frukost och gott sällskap med top notch nätverkande.

Frukosten är kostnadsfri för medlemmar i MiM, gäster betalar 395 kr inkl. moms via Swish på plats. Sista datum att anmäla sig är den 16/1. Vi tillämpar en no show-avgift på 395 kr om du anmäler dig och inte avanmäler dig 48 timmar innan eventet.

Är du gäst till en medlem? Alla behöver anmäla sig via formuläret. Skriv namnet på medlemmen du är gäst till under “Övrig information”.

Frågor? Du kan alltid mejla info(at)mim.m.se om du undrar något!