29/9: Malmö Cannes Lions är sedan många år känt som VM i reklam. Hit reser alla världens skickligaste marknadsförare för att inspireras av varandra genom föredrag, seminarier och spaningar inom allt från kommunikation och kreativitet till teknik och till och med politik. Cannes Lions ger en slags övergripande bild av vad som är på väg och hur progressiva företag och organisationer kan arbeta för att ligga i fas med framtiden. På plats på läktaren fanns som vanligt reklamprofilen Fredrik Jerlov, redo att dokumentera det viktigaste för att sedan kunna återberätta sina spaningar för svenska marknadschefer. ”Årets Lions var i sanning både djupt och brett. Jag lyssnade på alla från Zelenskyj och Malala till Paris Hilton och Garry Kasparov. Och därtill på CEOs och CMOs från Google, McDonalds, P&G, Unilever och många fler. ” Det blev långa dagar som han nu sammanfattat på 60 fartfyllda minuter. Välmatad med oneliners och AHA-upplevelser – på en nivå tänkt att inspirera marknadsförare som vill mäta sina strategier mot de bästa i världen. Föredraget genomförs i samarbete med Scream och Marknadscheferna. Du är välkommen att anmäla dig på länken nedan. Praktiskt om evente VAR: Scream, Malmö Stora Nygatan 63 NÄR: Torsdagen den 29 september kl. 15:30 – 17:00-20.00 Begränsat antal platser, först till kvarn gäller. Eventet är kostnadsfritt för medlemmar i MiM och era gäster. Sista datum att anmäla sig är den 20 aug. Vi tillämpar en no show-avgift på 250 kr om du anmäler dig och inte avanmäler dig 48h innan eventet. Är du gäst till en medlem? Alla behöver anmäla sig via formuläret. Skriv namnet på medlemmen du är gäst till under “Övrig information”. Frågor? Du kan alltid mejla info(at)mim.m.se om du undrar något! Vill du läsa mer om våra medlemskap? Klicka här! |