Starka varumärken och koncept skapas, genom ett långsiktigt och pågående arbete, där kvalitet är viktigare än kvantitet. Att investera tid i att tänka och arbeta igenom ditt varumärke låter dig möta konkurrensen långt innan den möter dig. Välkommen till en morgon om Brandfulness.
I varje enskild post i sociala medier trattas ditt varumärke ner dagligen – i budskapet, filmen, hashtaggen, konceptet. Att vara taktisk och fånga möjligheterna i dagen kan du bara göra om du vet vart ditt varumärke vill, och om ni har en solid bas för din marknadskommunikation. Den här morgonen får du följa med på en varumärkesresa med tips för att skapa en starkare varumärkeskommunikation!
Att kunna se den röda tråden rakt igenom marknadskommunikationen – det är mindfulness för kommunikatörer och marknadsförare – Brandfullness.
Talare är Lina Nicander, VD och partner på reklambyrån Adentity. Lina har över 15 års erfarenhet av att bygga varumärken och skapa integrerade kampanjer för företag Tetra Pak, Brio, Axis, Sony, Alfa Laval, Bona, Midsona, Kinder. Varumärkesfrukosten tar avstamp i att visa exempel på utmaningar och lösningar från arbetet med dessa kunder. Lina kommer även att dela med sig av tips, modeller, case och insikter från arbetet med att skapa kommunikationsplattformar och integrerade kampanjer för internationella kunder och varumärken.
Låt dig inspireras– börja dagen med Brandfullness. Varmt välkommen!