15Nov

Lunchklubben: Så skapar du meningsfulla kundupplevelser!
Talare: Arvid Axland
- Var: World Trade Center, Jungmansgatan 12. Lokal: Tokyo, ingång direkt från gatan
- När: kl 11:30 - 13:00, 15 november
En bra produkt eller tjänst räcker inte för att särskilja sig från andra
3 anledningar till varför ni bör jobba med kundupplevelsen:
- Det är ett sätt att särskilja sig från andra, liknande produkter och tjänster
- Det kan skapa riktning och engagemang internt inom organisationen
- Det stärker kundernas relation till varumärket
Under lunchen kommer vi att få med oss exempel, teorier och konkreta metoder för att skapa upplevelser som berör!
Varmt välkommen!
Praktisk information om eventet
Sista datum att anmäla sig är 11 november.
Eventet är kostnadsfritt för medlemmar i MiM, gäster betalar 250 kr inkl. moms.
Som ideell förening strävar vi ständigt efter att vara en kostnadseffektiv organisation. Vid avbokning mindre än 48 timmar innan eventet eller vid no show debiterar vi 250 kr inkl. moms.
Är du intresserad av att bli medlem? Läs mer om våra olika medlemskap här.
Frågor? Du kan alltid mejla info@mim.m.se om du undrar något!
Anmäl dig