Lunchklubben: Så skapar du meningsfulla kundupplevelser!

En bra produkt eller tjänst räcker inte för att särskilja sig från andra

Erbjuder ni era kunder en bra produkt eller tjänst? Ledsen, men det räcker inte! Dagens konsumenter vill ha meningsfulla upplevelser och den som vill särskilja sig bör fundera över hur man skapar en kundupplevelse som dröjer sig kvar. Den 15 november besöker Arvid Axland MiM:s lunchklubb för att berätta mer om upplevelsedesign! Han är grundare till reklambyrån Pool och författare till boken Jakten på känslan. Konsten att skapa meningsfulla upplevelser (här kan du läsa mer om boken).

 

3 anledningar till varför ni bör jobba med kundupplevelsen:

  • Det är ett sätt att särskilja sig från andra, liknande produkter och tjänster
  • Det kan skapa riktning och engagemang internt inom organisationen
  • Det stärker kundernas relation till varumärket

Under lunchen kommer vi att få med oss exempel, teorier och konkreta metoder för att skapa upplevelser som berör!

Varmt välkommen!

 

Praktisk information om eventet

Sista datum att anmäla sig är 11 november.

Eventet är kostnadsfritt för medlemmar i MiM, gäster betalar 250 kr inkl. moms.

Som ideell förening strävar vi ständigt efter att vara en kostnadseffektiv organisation. Vid avbokning mindre än 48 timmar innan eventet eller vid no show debiterar vi 250 kr inkl. moms.

Är du intresserad av att bli medlem? Läs mer om våra olika medlemskap här.

Frågor? Du kan alltid mejla info@mim.m.se om du undrar något!