Frukostklubben- Hur kan ett litet företag bygga sitt varumärke på en global arena?

Hövding vill rädda liv. Men hur berättar man för hela världen att man har världens mest säkra cykelhjälm? Genom att flytta fokus i sin kommunikation nådde Hövding ut till nya målgrupper och nya marknader. Nu vill Hövding gärna dela med sig av hur de skapade en ny berättelse om Hövding och varför de gjorde det.

Marknadsföreningen i Malmö (MiM) och Sveriges Kommunikatörer bjuder tillsammans in till en föreläsning där vi får träffa Hövdings marknadschef Anna Katarina Skogh som har ansvarat för förflyttningen och arbetet som tills vidare har lett till bland annat ett Guldägg, priser vid Cannes Lions och som har nått ut till över 200 miljoner människor världen över.

När: 13/10. Mingel och frukost från kl 7:00. Föreläsning 7:30 till 8:30.

Var: Akvariet, Dockplatsen 12, 211 19 Malmö

Kostnadsfritt för medlemmar i MIM, 250 kr exkl moms för gäster.
För tillfället har vi väntelista men vi tar gärna emot din anmälan och vi gör allt vi kan för att kunna hälsa alla välkomna. Sista anmälan den 11/10.

Varmt välkommen!

OBS! MiM tillämpar, precis som många andra arrangörer, en No Show-avgift vid utebliven närvaro eller avanmälan senare än 48 timmar innan våra evenemangs starttid. Denna avgift är 200 kr ex. moms och gäller för våra samtliga evenemang om inte annat specifikt anges.