Frukostklubben: Så tänker morgondagens konsumenter

Vem är morgondagens konsument, och hur ska man agera för att attrahera hen? Det kommer Lovisa Sterner från Grasp Insights att svara på den 15 november när hon besöker Frukostklubben!

Vad ligger egentligen bakom den senaste tidens ökade intresse för hälsa, sömn, mat och framför allt hållbarhet? Bland morgondagens konsumenter har till exempel det man äter och konsumerar – eller de facto inte äter eller konsumerar – seglat upp som en av de absolut viktigaste identitetsmarkörerna.

Hur ser livsstilstrenderna ut? Vilka är beteendena och attityderna och vilka förväntningar skapar dessa på företagen som jobbar mitt i händelsernas centrum?

Under den här morgonen kommer du att få en djupare förståelse för vilka drivkrafter och attityder som påverkar morgondagens konsumenter. Hur ska man agera och finns det någonting man bör undvika för att attrahera morgondagens konsument?

Lovisa Sterner driver insiktsbyrån Grasp Insights, är beteendevetare i grunden och har en bakgrund från bl a ungdomscommunityn Lunarstorm, som VD på talangbolaget Nova100 och som livsstilsexpert på analysföretaget Ungdomsbarometern.

 

Praktisk information om eventet

Sista datum att anmäla sig är den 10 november kl 23:30.

Eventet är kostnadsfritt för medlemmar i MiM, gäster betalar 250 kr inkl. moms via Swish eller faktura. Alla behöver anmäla sig via formuläret, är du gäst till en medlem kan du skriva namnet till medlemmen under “övrig information”.

Som ideell förening strävar vi ständigt efter att vara en kostnadseffektiv organisation. Vid avbokning mindre än 48 timmar innan eventet eller vid no show debiterar vi 250 kr inkl. moms.

Är du intresserad av att bli medlem? Läs mer om våra olika medlemskap här.

Frågor? Du kan alltid mejla info@mim.m.se om du undrar något!